SPØRGSMÅL TIL BESTILLING

Oprettet d.

Der opstår fejl når jeg ville lave en bestilling - hvad skal jeg gøre?


 Ring til os

Kontakt os hurtigst muligt på telefon +45 70273041. 

Der kan være utallige årsager til at oplever en teknisk fejl på vores webshop. Når du ringer til os, vil du hurtigt blive stillet igennem til den tekniske ansvarlige, som vil løse problemet for dig og sikre at din ordre er rigtigt gennemført. 
 



Kan jeg lave ændringer i en gennemført bestilling?


 Ja

Så længe din ordre ikke er taget under behandling, har vi mulighed for at tilføje og slette varer fra din ordre. 

Kontakt os hurtigst muligt på telefon +45 70273041. 
 


 

Kan jeg lave en ordre pr. e-mail?


 Ja

Send din ordre til info@musicgroup.dk - Husk at angive varenummeret for hvert produkt; dit navn og andresse; samt hvordan du ønsker at betale. 


 

Kan jeg bestille til levering i udlandet?


 Ja

Vi kan levere til hele Europa.  Kontakt os for fragtpris.

 


 

Kan jeg regne med produktets lagerstatus og leveringstid?


 Ja - 99,6 % :-)

Vores lagerstatus og leveringstider bliver opdateret automatisk fra de forskellige leverandørers databaser. Derfor vil de stort set altid være korrekte.

Hvis du skal bruge et produkt på en bestemt dato, anbefaler vi dog at du kontakter vores kundeservice og får bekræftet den oplyste leveringstid er korrekt. 

Kontakt kundeservice på info@musicgroup.dk 

 


 

Det produkt jeg søger er ikke på jeres webshop - kan I bestille det hjem til mig?


 Ja - i mange tilfælde

Vi samarbejder med en række store leverandører og kan med stor sandsynlighed skaffe det udstyr du leder efter. 

Send os en forespørgsel på info@musicgroup.dk